A hideghívás szolgáltatás igénybevételével mindenki csak jól járhat!

2025. 06. 04.

Alig akad olyan vállalkozás, ahol ne kellene hideghívásokat indítani, legyen szó, akár értékesítésről, akár felmérésről, akár időpontegyeztetésről. Ugyanakkor szinte kivétel nélkül mindenki szenved ettől a tehertől – nem véletlenül A hideghívás szolgáltatás éppen ezért kapóra jöhet sok mindenkinek. Ezzel ugyanis nagy gondtól szabadíthatunk meg mindenkit – cégvezetőt és alkalmazottat egyaránt.

De nézzük csak meg, hogy miért olyan fontos egyáltalán az, hogy hideghívást indítsunk, illetve miért nem mindegy, hogy ki és hogyan csinálja. Mai blogbejegyzésünkben ezt a témát fogjuk kivesézni, így ha Önnek is aktuális ez a probléma, akkor feltétlenül tartson velünk!

Miért érdemes igénybe venni a hideghívás szolgáltatást?

Ahogy már utaltunk rá a cikk elején, a szolgáltatásaink között szereplő hideghívások jóval többet jelentenek annál, mint hogy felemeljük a telefont, tárcsázunk, aztán ha van válasz a vonal túlsó végén, akkor gyors és monoton mantrában ledaráljuk a mondanivalót. Megvárjuk, míg ránk csapják a telefont vagy esetleg elküldenek minket melegebb éghajlatra, amit követően hátradőlünk, hogy akkor egy hívás pipa.

Munkatársaink számtalan tréningen átesnek, folyamatosan képezzük őket, hogy minél jobb technikával tudják ellátni a feladatukat. Ezenkívül pedig szükség van még bizonyos emberi értékekre, amelyek birtokában sokkal jobban el tudják látni a feladatokat az embereink.

Így egy jó call centeres kiválóan rá tud hangolódni a másik félre, nagy emberismerettel és empátiával rendelkezik, és kellően rugalmas ahhoz, hogy az előre eltervezett forgatókönyvtől úgy merjen és tudjon eltérni, hogy azzal a megbízónk malmára hajtsa a vizet.

Mit tud a hideghívás?

Hideghívással olyan emberek figyelmét tudjuk felkelteni, akik eddig még nem tartoztak a vásárlóink, az ügyfeleink közé, így az, hogy milyen első benyomás alakul ki a hívott félben rólunk, az nagyban köszönhető annak az embernek, aki a hideghívás szolgáltatásunkat megvalósítja.

A hideghívás, ha megfelelően kezdeményezik azt, lehetőséget teremt egy valós diskurzusra, ahol a kérdezett fél végre el tudja mondani, hogy számára mi a fontos, mi alapján dönt és vásárol vagy vesz igénybe szolgáltatást.

Miért nem mindegy, hogy ki van a vonal innenső végén?

Ahogy korábban már írtuk, szükség van bizonyos emberi kvalitásokra, amelyek a hideghívás szolgáltatást sikerre viszik.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy az adott cég munkavállalói kevesebbek lennének, hanem sokkal inkább azt, hogy ők máshoz értenek, és hagyni kell őket azt csinálni, amiben a legjobbak. Abból ugyanis mind a munkavállaló, mind pedig a munkaadó csak profitálni fog. Előbbi nem lesz frusztrált, elégedett lesz, utóbbi pedig hatékonyabban fog bevételhez jutni.

Vegyük komolyan a feladatot!

Sokan hajlamosak félvállról venni ezt a témát, mondván, hogy telefonálni mindenki, bárki tud. Ez azonban közel sem ilyen egyszerű, hiszen ahogy már fentebb megírtuk, szakértelmet és bizonyos emberi kvalitásokat igényel.

Ha a könyvelést és a marketinget hajlandóak vagyunk kiszervezni, akkor ne tegyünk másként a hideghívásokkal sem – elvégre az árbevételünk, a márkaismertségünk múlik rajta. Mivel minden vállalkozás más, ezért arra bátorítunk mindenkit, akit érint ez a téma, hogy kérjen tőlünk ajánlatot, és nézzük meg együtt, hogy hogyan és milyen módon tudunk segíteni a nagyobb árbevétel, a jobb ügyfélélmény és az elégedettebb kliensek elérésében.