Sokan nem tudják pontosan, hogy a call center munka mit jelent. Miben lehet egy vállalat segítségére az, ha kiszervezi ezt a feladatot. Nos, az biztos, hogy sok előnnyel jár egy ilyen együttműködés, cikkünkben be is mutatjuk, miért éri meg megbízást adni.
Bejövő hívások kezelése
Az egyik legfontosabb feladata a call centereseknek az, hogy fogadják a bejövő hívásokat. Jellemzően az ügyfélszolgálati teendők tartoznak ide. Ha van egy vállalat, amely többféle terméket árul, vagy számos szolgáltatással rendelkezik, akkor elkerülhetetlen, hogy a vásárlóknak, megrendelőknek lesznek ezekkel kapcsolatos kérdéseik.
Ha túl sok telefonhívás érkezik naponta, akkor előfordulhat, hogy semmi másra nem marad ideje a munkatársaknak, csak a tájékoztatásra. Ráadásul egy ilyen feladat nagy türelmet és empátiát igényel. Érdemes átgondolni, hogy a cég csapatában van-e olyan ember, aki gyakorlott, jól tűri a stresszt és tud válaszolni minden felmerülő kérdésre.
Ha nincs, érdemesebb kiszervezni ezt a feladatot: a bejövő hívások kezelése vállalkozásunk egyik fő profilja. Call centereseink alapos kiképzést kapnak a munka kezdetén, hogy gyorsan és hatékonyan tudják megoldani az esetleges problémákat.
Gyakori, hogy panaszkezelésre is szükség lesz: hogy a call center munka mit jelent? Igen, leggyakrabban ezt. Ezt is professzionális szinten kell végezni, ha valaki sikeres akar lenni. Márpedig a legtöbb cég nem tudja beíratni az alkalmazottait olyan tanfolyamra, ahol ezt megtanítják. Viszont egy olyan csapattal a háttérben, ahol a dolgozók erre is kaptak kiképzést, sokkal könnyebb lesz a kommunikáció nehéz emberekkel.
Kimenő hívások
Még profibb tudást igényel az, ha egy cégnek hideghívásokat kell indítania. Itt nagyon sok mindenre oda kell figyelni – nem lesz mindegy, mikor telefonál valaki, hogyan köszön, mi lesz az első mondata.
Sokan zaklatásnak veszik, ha napközben zavarják őket, és kifogásokat keresnek, hogy miért is nem akarnak válaszolni a kérdésekre. Tudatos tervezéssel azonban a hideghívások is lehetnek sikeresek: ehhez azonban jó, ha rendelkezésre áll egy minőségi munkát végző, megbízható call centeres csapat.
Kollégáink tapasztalatot szereztek már direkt és indirekt értékesítés terén, de gyakorlottak az állománykezelés és a piackutatás területén is. A CRM adatbázis feldolgozás során is lehet ránk számítani, ahogyan a GDPR kapcsán is sok megkeresés érkezik hozzánk: a cégvezetők szívesen adják át egy profi csapatnak ezt a feladatot.
A call center munka mit jelent még?
Nem kis szerepe lehet egy jó call centernek a cégek közti kommunikációban is. Gyakori, hogy új partnereket kell felkutatni, esetleg a meglévő ügyfeleknek kell bemutatni egy újabb szolgáltatást.
A leadgeneráláshoz tényleg nagy tudásra van szükség, csak akkor hozhat ez a tevékenység sikereket, ha megvan hozzá a kellő elszántság és ismeret is. Ebben a tekintetben bennünk nem fog csalódni!
Jól bevált módszerekkel dolgozunk, évek óta végzünk ilyen tevékenységet, így pontosan tudjuk, mire vágynak az emberek – a meggyőző kommunikáció az alappillér, amelyet munkatársaink tökéletesen elsajátítottak.
Miért éri meg velünk dolgozni?
Ha egy vállalkozás olyan emberekből áll, akik nem tudják pontosan, hogy a call center munka mit jelent, akkor bizony nehéz meggyőzni bárkit is, hogy kérjen tőlünk ajánlatot. Ám, mivel csapatunk valóban jó a kommunikációban és az értékesítésben, elég, ha annyit írunk: nézze meg, milyen szolgáltatásokat nyújtunk.
Számos blogcikk is van fent a honlapon, amely szintén segíthet a tájékozódásban. Az ajánlatkérés pontra kattintva a kapcsolatfelvétel gyorsan megtörténhet – szívből reméljük, hogy hamarosan partnereink között köszönthetjük az Ön cégét is!