Hírek, cikkek a call center világából

Arra a kérdésre, hogy mi az a hideghívás, sokan még ma is azt válaszolják, hogy agresszív értékesítési technika. Sok fejlődésen ment át ez a call centeres módszer: élményt ad az ügyfélnek, s ezzel hosszú távú partnert és vásárlót a vállalkozásának. Beszélgetni jórészt mindenki szeret! Kiváltképp szeretjük, ha meghallgatnak minket, ha figyelnek az igényeinkre, ha válaszolnak […]

2025. 02. 10., 09:34

Jó, ha van egy szolgáltatónak telefonos ügyfélszolgálata, ezt azonban egyre inkább felváltja a contact center. A hívásfogadás mellett ma már e-mailezni, chatelni, a social media felületek bejegyzései alatt reagálni kell. Tartson lépést a technológia fejlődésével!  Felmérések bizonyítják, hogy a reklamációt nem megfelelően kezelő, a nehezen elérhető vállalkozások iránti bizalom rakétasebességgel zuhan. Lehet akármilyen jó egy […]

2025. 02. 10., 09:28

Ha gyorsan, költséghatékonyan szeretne hiteles véleményeket termékéről, szolgáltatásáról, a telefonos közvélemény-kutatás a legjobb választás a feladatra! “Láthatatlanul” ráadásul sokkal könnyebben rá is bírhatók a vásárlók és ügyfelek az őszinte válaszadásra.  Ahogy az korábbi cikkeinkből is kiderül, a call centerek feladatai közé ma már nem csupán a reklamációk fogadása és az ügyfelekkel való kapcsolattartás tartozik, ennél […]

2025. 01. 06., 09:48

A telemarketingesek és ügyfélszolgálatosok a hideghívás technikák elsajátításával sokkal eredményesebbé tehetik magukat munkájukban. A legnehezebb feladatuk ugyanis nem az értékesítés, hanem az üzenet célba juttatása. Kis tanulással ez könnyebb lesz! Ahhoz, hogy ne tegyék le a potenciális ügyfelek a telefont az első mondat után, ismerni kell azokat a gyakorlatokat, amellyel rövid idő alatt elnyerhető a […]

2025. 01. 06., 09:42

Az ügyfelek számára az első kapcsolatfelvétel gyakran egyetlen dolgon múlik, a call center helpdesk minőségén. Legyen szó technikai problémáról, számlázási kérdésről vagy termékinformációról, a segítség gyorsasága és szakszerűsége döntő lehet. De vajon miért érdemes különös figyelmet fordítani erre a szolgáltatásra? Mit nyújt egy call center helpdesk? Az ügyfelek technikai kérdései, panaszai, vagy egyszerű tájékoztatást igénylő […]

2024. 11. 21., 08:57

Hideghívás tippek lépésről-lépésre, egyetlen gyűjteményben. Olyan tanácsokat teszünk közzé ebben a cikkben, amelyek minden sikeres munkatársunk számára vonalvezetőként szolgának. Jól tudjuk, hogy a hideghívás hatékony eszköz az értékesítés és az ügyfélszerzés terén. De ahhoz, hogy valóban elérje a potenciális ügyfeleket és bizalmat építsen, professzionális megközelítést és szaktudást igényel. Ha cégvezetőként szeretne egy tapasztalt partnert, aki […]

2024. 11. 13., 21:29