Hírek, cikkek a call center világából

Az ügyfélproblémák megoldása, annak sikere vagy kudarca, alapjaiban meghatározza egy vállalkozás jövőjét. Amikor gyors és hatékony, a vevő elégedettebben teszi le a telefont, nagyobb eséllyel marad hűséges a céghez, ajánlja másoknak is.

2024. 07. 22., 19:24

A call center szoftver versenyképessége döntő mértékben meghatározza a szolgáltatások színvonalát, amelyek erősíthetik a vállalat piaci pozícióját. Az ügyfélkapcsolatok kezelésének minősége és hatékonysága tükröződik abban is, milyen a cég hírneve és elégedettek-e az ügyfelei.

2024. 06. 28., 07:18

Vállalkozóként mi is tudjuk, hogy az értékesítéstámogatás elengedhetetlen a cégek növekedése és fenntarthatósága szempontjából. Az értékesítési folyamat azonban a legjobb stratégia ellenére is tele lehet buktatókkal, megnehezítve az üzleti célok elérését. Nézzük, hogy egy call center tapasztalatai hogyan lendíthetnek ki a kilátástalannak tűnő mélypontról.

2024. 06. 28., 07:14

A call center megoldás a vállalkozások számára, hiszen az ügyfélszolgálat hatékonyságának fenntartása napjainkban folyamatos küzdelem. A kihívások pedig nemcsak az ügyfélelégedettséget csökkentik, hanem hosszú távon a vállalat hírnevét is ronthatják.

2024. 06. 03., 13:40

A meleghívás szolgáltatás a call centerek újgenerációs megoldása, amely hozzájárul az ügyfelek hűségének növeléséhez és új üzleti lehetőségek feltárásához. Mindez elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat kiemelkedjen a versenytársak közül és elmélyítse a kapcsolatát a vevőivel.

2024. 06. 03., 13:36

A hideghívó értékesítés, vagyis amikor ismeretleneknek ajánlunk olyan termékeket vagy szolgáltatásokat, amelyekkel korábban nem találkoztak, eleinte sokakban ellenszenvet váltott ki. Azonban ha megfelelően és tudatosan alkalmazzák, ez a módszer rendkívül hatékony eszköz új piacok és ügyfelek elérésére.

2024. 05. 02., 11:25