Jó, ha van egy szolgáltatónak telefonos ügyfélszolgálata, ezt azonban egyre inkább felváltja a contact center. A hívásfogadás mellett ma már e-mailezni, chatelni, a social media felületek bejegyzései alatt reagálni kell. Tartson lépést a technológia fejlődésével!
Felmérések bizonyítják, hogy a reklamációt nem megfelelően kezelő, a nehezen elérhető vállalkozások iránti bizalom rakétasebességgel zuhan. Lehet akármilyen jó egy termék és kedvező az ár, ha egy elégedetlen ügyfél nem kap gyorsan, kielégítő választ kérdésére, elpártol, s ahol tudja, el is meséli negatív tapasztalatát. Az ilyen “reklámot” megakadályozza egy jó call center, amely több egy egyszerű telefonközpontnál.
Új generáció, új igények
A call centerek iránti igény akkor terjedt el, amikor az emberek többsége már rendelkezett saját készülékkel. Szerették volna otthonról bejelenteni egy-egy szolgáltatással kapcsolatos problémáikat, intézni pénzügyeiket, jelezni egy termék meghibásodását, érvényesíteni a garanciát.
Érhető, hogy az új, digitális kommunikációs megoldások megjelenése ezen a fronton is változást hozott. Ahogy idősödik az a generáció, amely jellemzően telefonhoz nyúl, ha fel akarja venni a kapcsolatot valakivel, úgy léptek felnőttkorba azok, akik inkább az elektronikus ügyintézést preferálják.
Call helyett contact center
A fent említett okok miatt egyre sürgetőbb a vállalkozásoknak ügyfélszolgálati rendszerük optimalizálása, új igényekhez igazítása. Amennyiben szeretné megnyerni magának az új vásárlóerőt is, úgy a modern kommunikációs csatornákon is elérhetővé kell válnia!
A kapcsolatfelvételt biztosító call centeres ráadásul manapság már korántsem csak reklamációt kezel. Segíthet közvéleménykutatást, megkönnyítheti új termékek bevezetését, erősítheti a cég presztízsét. Ha magas minőségben végzi munkáját a call center, akkor növeli az ügyfélélményt, amely a márkahűséghez vezető első lépés.
Az ügyfélszolgálat tehát komolyan hozzájárul a vállalkozás növekedéséhez. Emiatt erre befektetésként kell tekinteni, s keresni annak a módját, hogy minél magasabb színvonalon valósuljon meg. Az új elvárásoknak a contact center tud maximálisan megfelelni.
Legyen elérhető bárhol, bármikor!
A contact center nem jelenti a telefonközpont felszámolását! Ez a megoldás lehetőséget ad a hívások kezelésére, emellett pedig tulajdonképpen minden digitális platformon is elérhetővé teszi a céget. Válaszol az ügyfelek megkereséseire:
- SMS-ben,
- e-mailen,
- online chaten,
- közösségi médiafelületeken bejegyzésekre vagy hozzászólásokra reagálva,
- és persze telefonon.
Manapság mindenki elvárja, hogy kérdésére nagyon rövid időn belül választ kapjon. Ez központunk profi munkatársai segítségével könnyen megoldható. A gyorsaságon túl ráadásul azért is plusz pontot adnak ügyfelei vállalkozásának, hogy a kapcsolatfelvételre több lehetőség is rendelkezésükre áll.
Versenyelőnyben
Felmérések alátámasztották, hogy a 40 év alatti vásárlók választásában fontos szerepet játszik az, hogy milyen úton tudja szükség esetén felvenni a kapcsolatot a szolgáltatóval. A contact center jelentősen növeli partnerei komfortérzetét, ezáltal pedig az Ön iránti elégedettséget!
Ha nem akarja helyzeti előnyhöz juttatni versenytársait, akkor mindenképp érdemes contact centeri szolgáltatásokat nyújtani vásárlói számára! Ebben tudunk segítséget nyújtani, magas színvonalon – munkatársaink a folyamatos képzéseknek köszönhetően garantáltan élménnyé teszik ügyfelei számára a kapcsolatfelvételt!