Merre tovább? A telefonos közvélemény-kutatást választ ad!

2025. 01. 06.

Ha gyorsan, költséghatékonyan szeretne hiteles véleményeket termékéről, szolgáltatásáról, a telefonos közvélemény-kutatás a legjobb választás a feladatra! “Láthatatlanul” ráadásul sokkal könnyebben rá is bírhatók a vásárlók és ügyfelek az őszinte válaszadásra. 

Ahogy az korábbi cikkeinkből is kiderül, a call centerek feladatai közé ma már nem csupán a reklamációk fogadása és az ügyfelekkel való kapcsolattartás tartozik, ennél jóval sokrétűbb a hívásközpontok eszköztára a vállalkozások támogatására. Vélemények százainak, ezreinek begyűjtéséhez például az egyik legjobb segítő.

Mi mindenben segít egy call center?

A telefonközpontok korábban a vállalkozáshoz bejövő hívásokat fogadták. Rögzítették az észrevételeket, kéréseket, esetleg kapcsolták az illetékes munkatársakat. Ma már sokkal több tevékenységet végeznek, s ezáltal biztos hátországai egy sikeres cégnek. Mi, a ConnectYOU Call Centernél ezért dolgozunk! 

Az ügyfélmegkeresések kézben tartásán túl értékesítünk, valamint hozzájárulunk egy-egy termék vagy szolgáltatás értékeléséhez, illetve piacra dobás előtt az igények felméréséhez. 

Van, amikor nem, vagy már túl későn jut el a gyártókhoz, szolgáltatókhoz fogyasztóik olyan negatív tapasztalata, ami megakasztja sikereiket. Ennek kiküszöbölésére is érdemes időről időre mérni az elégedettséget. 

Előfordult már, hogy nem tudta biztosan, hogy milyen típusú terméket dobjon piacra, illetve mit fejlesszen meglévő kínálatán ahhoz, hogy még jobban szeresse célközönsége? Ebben is irányt mutathat a telefonos közvélemény-kutatás!

Kincset ad a vállalkozások kezébe

A vásárlói vélemények és szükségletek, kérések egy vállalkozás legnagyobb értékei. Ezekből lehet építkezni, tovább fejlődni. Hiszen ha tudja, hogy min kellene változtatni, hogy mik a legnagyobb erősségei és gyengeségei, hogy mire vágynak fogyasztói, akkor lesz egyértelmű, hogy merre haladjon tovább!

Ezt a kincset segít megszerezni a telefonos közvélemény-kutatás! Nagy előnye az élőben, személyesen végzett felmérésekhez képest, hogy jóval nagyobb a válaszadási hajlandóság. 

Az ügyfél szívesebben és őszintébben osztja meg gondolatait valamiről, ha nem látja a kérdező. Ismeretlenként kendőzetlenül kimondjuk, amit gondolunk, nem érezzük úgy, hogy kíméletesnek kellene lennünk. 

Ráadásul az az érzése sincs az embernek, hogy valami mástól veszi el az idejét a kutatás, hiszen telefonálás közben házimunkát végezhet, vezethet, bevásárolhat. Emiatt sokkal kisebb azok aránya, akik arra hivatkozva utasítják el a felmérésben való részvételt, hogy nem érnek rá. 

A telefonos közvélemény-kutatás előnyei

Kérdezői oldalról is egyszerűbb a telefonos adatfelvétel, hiszen ugyanannyi idő alatt több vásárlót, ügyfelet elérnek call centeres kollégáink, mintha személyesen keresnék fel őket. Akár néhány nap alatt begyűjthető több száz tapasztalat és igény! Ez a véleményfelmérés leggyorsabb módja. 

A válaszok rögzítése is jóval egyszerűbb telefonos közvélemény-kutatás esetén, hiszen nincs szükség sem papírra, sem ceruzára, a monitorról olvasott kérdésekre rögtön a gépbe kerülnek az adott reakciók, így a digitalizáláshoz, majd az elemzéshez nincs szükség újabb napokra. 

Mivel a kérdezőknek utazniuk nem kell, így nem csupán gyorsabb, de költséghatékonyabb is ez a munka. Mivel nem szállnak sem autóba, sem tömegközlekedési eszközre, így annak díját megspórolhatja.

Munkatársaink profi szakemberként végzik a telefonos közvélemény-kutatást is. Ha rövid idő alatt szeretne pontos, hiteles válaszokat kapni, számíthat ránk! Kulcsot adunk a kezébe vállalkozása további fejlődéséhez! Kérjen ajánlatot mihamarabb!