Hírek, cikkek a call center világából

Sokan nem tudják, mi az a call center, pedig nap mint nap kapcsolatba kerülnek velük. Az áll a legközelebb a valósághoz, ha elképzelünk egy irodát, ahol rengeteg ember dolgozik. Fejhallgatóval, a monitort kémlelve telefonálnak. A vonalakon zajló élénk kommunikáció pedig nem más mint egy lélegző és lüktető kapcsolat a vállalatok és az ügyfelek között.

2024. 05. 02., 11:16

Napjainkban egyre több vállalat dönt úgy, hogy személyre szabott ügyfélszolgálat révén bővíti tevékenységét. A sikerhez azonban nem elég a megfelelő call center kiválasztása. Az alapos előkészítés és a folyamatos támogatás is kulcsfontosságú.

2024. 03. 31., 12:23

Az értékesítési támogatás egy kevésbé hangsúlyozott terület, ahol a call center fényesre polírozhatja a vállalati brandet, azok a lojalitásprogramok. Egy profi szolgáltató egyenes út az elégedett vásárlóhoz, aki önként válik a márka nagykövetévé. 

2024. 03. 26., 13:00

A call center sikerének receptje a gyorsaság és a hatékonyság. E két tényező alapvetően befolyásolja az ügyfélélményt. Gyakran ezek alapján dől el, hogy valaki hűséges marad-e a márkához, vagy más szolgáltatás után néz.

2024. 03. 13., 12:26

A call center nem csupán egy hang a telefonban. Valójában stratégiai szövetséges, amely képes az értékesítési támogatás révén új dimenziókat nyitni a vállalkozások számára.

2024. 03. 13., 12:25