Hírek, cikkek a call center világából

Ha megkérdezünk sikeres vállalkozókat, hogy mit tekintenek elsődleges céljuknak, akkor sokan meglepődnek a válaszokon. Természetesen elsőre mindenki a minél több bevételt várná, ugyanakkor az igazán tudatos vezetők sokkal inkább mérik az ügyfél-elégedettségben a sikereket. Ha jobban belegondolunk, ez nem is olyan meglepő, elvégre ha az ügyfelek elégedettek, akkor szívesen költenek nálunk, visszatérő vásárlók lesznek, sőt, […]

2025. 06. 27., 09:21

Akadnak az üzleti életnek olyan szegmensei, amelyek esetében senki sem vitatja, hogy jó, ha kiszervezik. Ilyen többek között a cégek jogi ügyeinek az intézése, a könyvelés, vagy újabban az online marketing menedzselésével is másokat bíznak meg a cégvezetők. Lassan szerencsére felfejlődik ezekhez a területekhez a call center szolgáltatások összessége is, hiszen ez a gyűjtőfogalom temérdek […]

2025. 06. 04., 21:17

Alig akad olyan vállalkozás, ahol ne kellene hideghívásokat indítani, legyen szó, akár értékesítésről, akár felmérésről, akár időpontegyeztetésről. Ugyanakkor szinte kivétel nélkül mindenki szenved ettől a tehertől – nem véletlenül A hideghívás szolgáltatás éppen ezért kapóra jöhet sok mindenkinek. Ezzel ugyanis nagy gondtól szabadíthatunk meg mindenkit – cégvezetőt és alkalmazottat egyaránt. De nézzük csak meg, hogy […]

2025. 06. 04., 21:14

A hideghívások világa valóban egy külön területet jelent a munkahelyi telefonálások között, és talán ez minősül a legnehezebbnek is. Nem véletlen, hogy nem mindenki képes rá – főleg nem eredményesen vagy huzamosabb ideig. Mindenkinek vannak elképzelései a megkeresések ezen típusáról, hiszen bőven akad saját tapasztalatunk is, mivel szinte teljesen elkerülhetetlen, hogy mi magunk is hasonló […]

2025. 04. 30., 09:57

Alig akad olyan cég, ahol ne az értékesítés növelése lebegne célként a szemek előtt, és valljuk be, ez így van rendjén. Azonban rengeteg olyan vállalkozás akad, ahol minden lépés ellenére sem jönnek úgy a számok, ahogy azt elvárnák, vagy ahogy az a sikeres működéshez szükséges volna. Ilyenkor természetesen a cégvezetők megpróbálnak mindent megtenni, ám ha […]

2025. 04. 30., 09:55

Az ügyfélmegtartás sokkal nehezebb dolog, mint az ügyfélszerzés – mondják sokan. És valóban igazuk van: gondoljunk csak az érékesítési tölcsérre! A figyelem felkeltésére ma már sokféle eszköz a rendelkezésre áll, de visszatérő vásárlót “faragni” igazi művészet. Lássuk, hogyan segítheti ezt a feladatot egy call center! Milyen feladatai lehetnek egy call centeresnek? A call center szó […]

2025. 04. 15., 09:46